Töreboda festival 2012

I torsdags var jag på en mycket trevlig tillställning i Töreboda, nämligen festivalen som går av stapeln vart tredje år. Festivalen pågår under tre dagar och flera tusentals personer besöker Töreboda för att titta på artister, åka karuseller, vinna på lotto, käka korv och ha allmänt trevligt med nära och kära. Jag är lite avundsjuk på Töreboda som har denna fina festival, Uppsala har inget liknande. Om nu Uppsala skulle fixa något liknande skulle det inte bli samma sak, eftersom Uppsala är så pass stort och då försvinner den ''lokala gemenskapen'' som finns i en liten stad. Jag tror säkert att jag kommer besöka denna festival fler gånger. 
Jag fick vara med på en bild ja!
Fick lite fina bilder på Elisa's
Keytaren i högsta hugg!
Vilket jäkla medley dem hade skrapat ihop! Publiken blev vild när Robban kom upp med keytaren och började på spela introt till Inatt inatt.
Vilken publik!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0