Kvartsfinal i Körslaget

Jag må vara grymt ful, men det ska vi veta när jag är med satsas det allt och det bjuder jag på!
Lilla syster fick en bild med Unge herr Weise, hur lycklig som helst!
Fick ingen bra bild på hennes skor, men oj oj snygga!
Max Martin-tema och deras låt var So what med Pink. Om han hade vetat om denna version av låten hade han nog satsat på den! Bra kören!
Team-Weise körde Hot n Cold med Katy Perry
Nästa låtval gjorde Elisa själv, Stjärnorna med Lena PH. Också superbra och humor, det gillar svenska folket.
Grade Finale!
Ögonblicket när dem kommit vidare, älska Evas min!
Kramkalas för Team-Weise som tyvärr fick lämna tävlingen.
 
En mycket rolig kväll och jag personligen tycker att Team-Elisa satte båda sina låtar, vilken jag tyvärr inte tycker att de andra körerna gjorde. Så det var ju självfallet att dem skulle gå vidare, sedan tycker jag däremot att fel kör åkte ut. 
 
Nu önskar vi dem lycka till nästa vecka igen och magkänslan hoppas och tror på final och gärna en seger!
 
För att rösta skicka ELISA till 72400
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0