Vinnarna av Körslaget 2013 Team-Elisa!

Ett enormt stort grattis till alla i Team-Elisa och Töreboda såklart! Otroligt skönt att dem vann körslaget 2013, det är dem verkligen värda! Grattis återigen!
 
Alma Lindström och Eva Lindström
Wilma Wallskog-Fahlgren och Elin Stålnert
Damerna Lindström!
 
Jag är otroligt glad för deras skull och jag är också otroligt glad över att jag fått möjligheten att vara med på denna resa i hejarklacken. Lördagskvällen var magisk, en av dom roligaste kvällarna i mitt liv. Tack alla goa Törebodabor vilket härligt folk ni är! Grattis igen! Ni är tusan vinnare av Körslaget 2013! Inte fy skam de inte!
 
Foto: Jessica Hägg

Kommentarer
Postat av: Katrin

Vilka fina bilder du fick på dem! Kollade faktiskt (jag som inte brukar titta på körslaget) och vi såg dej på tv:n där du satt i publiken =D

2013-10-23 @ 17:04:41
URL: http://katrinrigglov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0